bmw1.dk går live

Nyheder fra og på bmwforum.dk
Besvar
Brugeravatar
Martin Rubeksen
Grundlægger
Indlæg: 2134
Tilmeldt: 30 jun 2008, 13:15
Bil: BMW 520d Touring LCI 2014
Geografisk sted: Sejs, Silkeborg

bmw1.dk går live

Indlæg af Martin Rubeksen » 15 jul 2008, 12:35

Så nærmer vi os dagen hvor bmw1.dk går live, derfor denne lille velkomst mail.

bmw1.dk er lavet delvist for sjovt og spas, og for at prøve noget nyt, samt delvist som en dansk udgave af babybmw.net som er et engelsk sproget bmw 1 serie forum.

Vi regner ikke med at få specielt mange brugere her på bmw1.dk, primært pga. de generelt høje bil priser i Danmark og det faktum at der bare ikke køre ret mange bmw 1 serier rundt derude. Vi håber dog naturligvis på at de få af jer som faktisk har købt en bmw 1 serie kommer forbi herinde og deler jeres erfaringer, billeder og andet godt med os andre.

Jeg har grundlagt dette forum, da jeg lige har købt mig min første bmw, naturligvis en 1 serie, og har i den forbindelse været en meget aktiv bruger på babybmw.net forummet. Men jeg syntes det kunne være sjovt med et dansk bmw-forum: bmw1.dk :mrgreen:

Jeg er selv IT mand, dog ikke med nogle specielle webkompetancer eller kode egenskaber generelt.
Men jeg har som nævnt, netop købt en fabriks ny bmw 1 serie og har derfor også en stor interesse i både biler, bmw og vores nye forum.

Der er pt. ikke noget regelsæt, og håber heller ikke at dette ikke bliver nødvendigt i fremtiden.
Dog har vi vedtaget at man på bmw1.dk skal have profil i eget navn, dvs. at fiktive navne ikke vil blive accepteret som valide bruger navne.

Velkommen til fra bmw1.dk

Besvar