Hvor er det gamle bmwforum.dk?

Nyheder fra og på bmwforum.dk
Besvar
Brugeravatar
Martin Rubeksen
Grundlægger
Indlæg: 2134
Tilmeldt: 30 jun 2008, 13:15
Bil: BMW 520d Touring LCI 2014
Geografisk sted: Sejs, Silkeborg

Hvor er det gamle bmwforum.dk?

Indlæg af Martin Rubeksen » 30 dec 2017, 20:05

Jeg har efterhånden fået en del henvendelser fra brugere af det tidligere bmwforum.dk, så jeg tænkte jeg lige ville skrive et lille indlæg omkring dette herinde til general information.

Der var i perioden fra medio 2010 og indtil engang i 2016 (muligvis 2017) et andet BMW forum på bmwforum.dk, der dækkede alle serierne og så vidt jeg husker endda også MC mv.

Det nuværende bmwforum.dk er faktisk det tidligere bmw1.dk (og bmw3.dk) forum der har udvidet og ændret navn, delvist grundet at det tidligere bmwforum.dk lukkede ned.

Dette betyder bl.a. at alt historik herinde primært består af BMW 1 serie information (indtil videre), ligesom at alle konti, indlæg mv. oprettet på det gamle bmwforum.dk desværre er gået tabt, da dette fora blev nedlagt af den tidligere ejer.

Så hvis du ikke kan finde hverken dine indlæg eller din konto på det nuværende bmwforum.dk, så skyldes dette med al sandsynlighed at du var bruger af det tidligere bmwforum.dk inden dette lukkede ned.

I så fald så håber jeg naturligvis at du vil oprette en ny konto på det nye bmwforum.dk og bidrage med din viden i dette forum fremadrettet.

Jeg kan desuden love at selv hvis jeg personligt engang i fremtiden ikke længere magter opgaven at drive forummet, så vil jeg ikke bare lukke ned for det og slette alt data, men sørge for at finde den rette person til at overtage opgaven - jeg har dog ingen planer om at gøre dette i den nærmeste fremtid, jeg er BMW mand til benet og vil altid have en særlig interesse og kærlighed for BMW, og forhåbentligt også have en BMW at køre rundt i de næste mange år :)
BMW 520d Touring M-Sport LCI SCHWARZ II:
Udstyr: Komfort adgang, Panorama tag, Komfortsæder i sort læder med hukommelse, varme og ventilation, El-ratstamme med hukommelse, Adaptive Xenon med HBA, Klima, iDrive Pro, DAB+, Bluetooth, Anthrazit loft, Surround View, Connected Drive, El-bagklap, Harman/Kardon Surround, udvidet Instrument Cluster, 18" M-Sport

Udbrændte på motorvejen medio Juli 2018 :cry:

Besvar